Kläder kläder åter kläder

Detta blir snart mitt. Nästa lön. Men allt går på 3 200. Så då känns det rätt så onödigt att köpa både pälsväst och pälssjal. Vantarna och sjalen blir runt 500, likaså kostar västen. Förstår ni vilket svårt val jag sitter emellan? Samma sak med skorna, bootsen är lika varma som uggsen. Där skiljer det 700kr. Men vill ha ju riktiga uggs. Både rosa och svarta toppen kostar 249 och den hittar ni på Gina. Där kör jag nog på båda.                                                                                                                                     Förstår inte var alla mina pengar kommer ifrån, jag spenderar och spenderar. Men lika fort är dem tillbaka. Kattvakten lönar sig märker jag. Men ska ta något att äta sedan komma ikapp med Gossip girl. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0