I'm not scared cause you holding my breath

Satt och skratta i min ensamhet alldeles nyss. Haha turbo låt. Ville hitta en partmix av den låten. Och det där var det ända resultatet. Ska dra mig till duschen nu och sedan kolla på DH. Love.

Ang.när jag sprang in i dörren.
Denise: HAHAHA asså förlåt med hur lyckas man??
Jo nu denise ska jag förklara. Du vet när man rostar rostat i rosten? Mackorna kallnar på 3sek. Då springer man till vardagsrummet med dem så att dem inte ska kallna. Att dörren stod där var bara en ren bonus. Mackorna flög iväg och det var bara att göra nya. Är lite öm på kindbenet nu och i det tillfället ville jag slå bort hela dörren. Men fick ont i foten när jag sparka på fanskapet.


Kommentarer
Postat av: denise

HAHAHAHAHHAHHA du är fan cp..

men jag gillar dig ändå :D

2010-03-24 @ 17:15:35
URL: http://nnamakula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0