GRATTIS ÄLSKLING


Nu står du här. Äntligen femton år. Jag kommer ihåg när vi drömde om att vara såhär stora. när vi alltid lekte
"två tuffa tjejer". Vi har gått igenom allt tillsammans, verkligen allt. Vi har delat hemligheter, skrattat,
gråtit, delat lycka, sorg och glädje. Vi har bråkat, blivit sams och hittat nya vägar.
Men framför allt har vi minnen tillsammans som inga, inga andra har.
JAG VET att det inte finns något som kan förstöra oss eller slita oss isär. I 12 år har det
varit vi och många fler ska det bli. Grattis på födelsedagen min allra bästa vän,
du är det bästa jag vet.


Kommentarer
Postat av: din älskling mikaela

haha juste två tuffa tjejer shiet jag kommer ihåg. fan va kul det var! va ska vara kompisar tills vi dör. många minnen tillsammans och mer ska det bli!

tack älskling<3

2010-03-31 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0