4 timmars sömn av rädsla.

Så jag kom alltså hem 3, blev klar med engelska läxan nu kl sju. Skulle skriva någon berättelse, segt. Iaf, sov fyra timmar inatt. Helt helt sjukt. Kunde inte somna, jag var så jäkla rädd för filmen paranormal activity. Det kändes verkligen som att hon stod brevid mig så fort jag blundade, så jag blundade inte. Somnade en stund från 12 till 3. Låg vaken från 3 till halv 6. Har nog aldrig varit så rädd. Kunde inte ropa på syster heller för jag skulle fått panik när hon kom och stod i dörren. Det va så illa att jag skulle börja skrika, och då skulle ju hon komma närmare. Skulle fått panikslag. Så jag låg och lyssnade på min ipod och vila med ena ögat och höll det ena öppet. För det kändes verkligen som att hon stod där. Hahaha töntigt jag vet. Ska nog inte kolla på den dära filmen nå mer. Så ellen du ska nog inte kolla på den filmen om du är räddare än mig ;). Har sjukt ont i huvudet nu, det är något fel mellan mig och den här bärbara? Nej nu ska jag duscha och vänta in Desperate housewives och lägga mig. Fan om jag är lika rädd idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0