white is the new black.

Nu börjas det. Orkar inte, tar det kort. När vi landa i Turkiet blev pappas resväska kvar i sverige. Fick den som tur var två dagar efter. Värmen där borta går inte beskriva. Har aldrig varit i sånt varmt land. När det blåste vart det ännu varmare. Så det var runt 45grader. Shoppingen var billig, jäkligt billig. Ett par äkta converse för 150-300, beror på vart man var. En äkta addidas för 150.

Aja, har fortfarande lock i ena örat. Hör ingenting. Kunde inte ta nässpray när vi skulle landa för en ända rörelse så skulle jag spy. Vet inte hur jag ska få bort det. Ska prova med nässpray nu, ont i hela halsen har jag också. Ska börja ta på bikini ändå och ta mig till Joberg med therese och liza. Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0