Back to life.

Hemma efter en vecka i turkiet då. Kom hem vid 5 nu på morgonen. Kan inte sova, sov mina tre timmar på flyget istället. Vaknade mellan varven och kände att jag skulle spy..ni vet när den sitter precis i halsen. Fick feber och halsbränna i 45grader. Skyller på AC'n. Nu ligger syrran och jag och kollar på svensson. Kan också säga att vårat flyg till Turkiet vart 6 timmar försenat. Fick en check på 200kr var. Åt upp hela Mc.

Bilder och grejer kommer sen då. När tiden är nomal. Apropå min systemkamera..det har kommit sand i blixten, så man kan säga att blixten är helt sönder. Tur att det hände sista dagen. Kan bara ta bilder när det är sol och dagtid. Lagningen väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0