the worlds greatest

Nu ska jag vara social men syster och mamma där nere. Hela familjen har varit sjuk den här veckan, pappa blev frisk igår, erika spydde. Haha skit samma.

Idag ringde också någon tjej, inte för jag fattade så mycket men hon sa att nån tjej anna hade blivit fotograferad och sminkad. Sedan hade hon rekomenderat mig för "modell för en dag" då dom sa att jag skulle bli sminkad och fotograferad gratis. Haha låter som ett skämt för mig, nej asså jag fattar inte. Känner ingen anna m nånting??
Sen undrade dom hur gammal jag va, man måste tydligen va 16 år. Så: Vi kontaktar dig när du blir äldre.
haha wtf?!


du vet vart du har mig minprinsessa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0