I'm in love with an angel

Känner att det börjar bli bloggtorka här, och jag börjar få ångest. Jag vill inte börja skolan än, jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Lite längre borde man få vara fri. Och sen en annan grej, förra året sa man ju 09. Man kan ju inte säga 10? jag säger 010. Jaja iaf, vad gör alla idag? känns som att alla har gått i ide eller nått. Det är dött.

Nu finns det inte så mycket mer att göra idag. Sängen väntar, ska snart lägga mig och checka nån film. Imorgon ska jag till, nej oj fel. Jag ska fan ingenstans. Vi får besök imorn, så var det. Av momo, mofa, farmor. Och om jag känner mig rätt så kommer det inte bli någon bloggning. Men man vet aldrig. bahaj


Kommentarer
Postat av: ellen

söt tjej!:)

2010-01-02 @ 04:20:33
URL: http://deeliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0