I wanna die lying in your arms

Hann ingen bloggnig igår, men ska försöka att inte sitta vid datan så mycket. Känns som att den förstör mitt minne i min söta hjärna. Skolan va helt okej, när vi slutade tog jag micka & rojbin bussen hem för det går ju inte gå ute? inte för mig som är så sjukt kallblodig. Imorse slapp jag första lektion som var spanskan, hatar't. Va hos läkaren och skulle få en medicin till ansiktet. Nu ska jag ner och äta toast och checka one tree hill.

Vetinte om det blir upptadering imorgon, men ni förstår väll att man inte har tid varje dag ;)!


Kommentarer
Postat av: jennie

älska one tree hill :)

2010-01-12 @ 17:40:20
URL: http://jennielinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0