bang bang boggy

shu bräs! det blev spicy hot istället för fika, eftersom jag inte klara av mild tacosås så tog vi utan starksås. Och hur kallt var det ute? 22 minus.. och jag hade mina tunna jeans och skinnconversen. Kändes som att jag skulle bli tvungen att amportera bort benen när vi stod och vänta på bussen påväg dit. Jag skojar inte! Men hem hade vi tur och ringde mamma så hon skulle kolla när nästa buss gick för vi var inne på ica och vägrade gå till bussen och vänta. Sen på hemvägen orkade vi inte frysa sådär igen så mamma stod med bilen när vi klev av bussen. loveumami<3

och ang. en fråga förut om mina föräldrar är skilda?
- nej dom är gifta och hela familjen bor tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0