typ bloggtorka?

har inte hunnit suttit mig vid datan, men nu är jag här. Åkte iväg tidigt och beställde cykeln. Dom va slut överallt! och det kan jag förstå för den cykeln är så jävla snygg!!! Och så fick pappa en pyjamas av mig och erika. Skulle iväg till stan med hon också men så blev det inte, orkade inte.
och vad händer idag? ingenting, skööönt. Mår illa och har en jävla ret hosta, ELLEN DU HAR SMITTAT MIG. Men skönt, går då kanske inte till skolan imorgon om det är sämre.. Vilket det alltid är på "månarna".

och sen måste ja bara säga fan va jag hatar facebook, dryagre sida finns inte!?


aaw sötnosar


Kommentarer
Postat av: ellen

mohahhaa jag har smittat dig :D:D::DD

2009-11-08 @ 17:55:21
URL: http://elleennorden.blogspot.com
Postat av: gabbi

föfan va gulliga<3

2009-11-12 @ 19:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0