This girl tries her best everyday.

Före första har jag blivit helt jävla inspirerad av tesse med naglar och grejer, och det andra att jag stör mig mycket på folk eller "tjejer" som inte vet ett skit, som börjar snacka. Dem som går med på grupptrycket. Dem som slutar snacka med en pgr av avundsjuka. Finns det inget man har gjort, förutom att irritera dem med sitt utseénde. Så måste det ju vara avundsjuka. Ja, det är sånna tjejer man bara vill skjuta rakt av. Riktigt jävla L å n g s a m t ! Som man brukar säga, the payback is really a big, fat, fucking bitch.

Kommentarer
Postat av: denise

hahah döda mig "Ja, det är sånna tjejer man bara vill skjuta rakt av. Riktigt jävla L å n g s a m t !" haha du låter som värsta massmordaren :D

2010-06-03 @ 08:45:35
URL: http://nnamakula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0