Look into my eyes. Tell me what you see.

Redan duschad och klar. Drygt när man går i pyjamas en halv dag. Vill till Ikea idag, får se om erika vill hänga med. Tröttnat på mina trä galgar, ska köpa svarta plast. Sen ett par svarta "lådor" som jag har. Har inte plats för alla mina kläder längre. Så tanken är att lägga lådorna under tv bänken och har alla mina bikinisar där. Har runt 15 st. Sen nya vita trä "lådor". Så om jag tar mig dit och skaffar mig allt det där ska jag rensa hela rummet. Älskar sånt.

Kommentarer
Postat av: jennie

haha tack för idén :D



får inte plats med mina kläder heller så då kan man ju köpa lådor att rulla in under sängen så man får plats med mer haha :D

2010-05-14 @ 14:09:29
URL: http://jennielinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0