Glöm gamla historier. Nya kapitel tar form. Låt önskan bli ditt mål.

Blev stan igår, slingade håret blondare igen. Utväxten alltså. Ny hårförlänging köptes för 800, känner mig osäker. Kanske lämnar tillbaka..jag har gått utan hela den här veckan. Eller så bokar jag in tid att klippa in det och har med mig runt 1 200 till Turkiet. För det är pengarna som svider mest. Vad får man för 1 200 i Turkiet liksom. Köpte mest håret för att det är snyggare att ha långt hår i en sån där keps ni vet. Blir att köpa en nästa vecka. Röd eller blå?

Iaf, mamma och pappa är borta men kommer hem idag. Vilket betyder att vi var hemma själva igårkväll. Therese kom förbi och vi gjorde manikyrer. Eller rättesagt hon gjorde det. På mig och sis. Beställde också kebabpizza, så tesse och jag traskade iväg i regnet.



satte på nagelförläning på mig själv medans.


Erikas

Thereses


Mina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0