Foo Fighters .

Mitt humör är på en bra nivå nu, speciellt när det är fint väder. Suttit på sängkanten i en kvart och haft beslutångest vadfan jag ska packa med mig till Turkiet. Jag åker liksom i övermorgon. Vill ju inte ta med för mycket eftersom jag kommer komma hem med ett antal väskor och skor.

Såhär såg min och Erikas konversation ut nyss. Erika. Ska du ha med dig ALLT det där? Jag. Du, det där är kläderna jag tog upp under sängen, (sommarkläderna). Mina kläder i gardebroben ska med också. Erika. Det är bara en vecka det vet du väll? Jag. Ja, men man måste ju ha ett strandplagg och ett middagsplagg samma dag. Erika. Vi ska inte på någon modevisning fucktard. Och Spettan satt bara och skratta. Emelie alltså.

Två år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0