s to the h

Hemma från vart jag nu har varit, överallt känns det som. Blev stan med micka efter skolan, har tröttnat på stan nu verkligen. Köpte bara mineral rouge men har blivit beronende av väskor nu vilket inte är bra. Såg två som jag SKA köpa. Men mina pengar börjar ta slut men ändå inte, får snart nya ju :D

 Och har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv skolan, och min fot har somnat, och är med micka men hon är inte här just nu, och jag måste fixa spotify nu!!!!! och jag har tröttnat på alla låtar som finns, och vad händer ikväll? ingenting alla är typ borta? västerås har typ dött? och just nu fryser jag, och och och men vafan nu ska ni få se väskorna i nästa inlägg, bahaaaj


Kommentarer
Postat av: L

hejhej :) har en liten fråga

du säger ju att du köper så jädrans mycket saker hela tiden, vart får du alla pengar ifrån? barnbidraget?

2010-01-08 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0