back in black

 Uppdateringen har varit sämst, har inte orkat.


Helgen
Aja vi övernatta i stockholm om jag inte berättade det? Det gjorde vi iallafall, och jag måste säga att jag köpte ovanligt lite kläder där. Men det blev på 700:-.Allt va som här i västerås, ni ska få se senare nåndag va det blev. Men på fredag åker jag och ellen ner till stan igen, måste köpa ett par grejen som jag glömde i s-holm.


Idag
Gick hem från skolan idag också, det kliar i halsen så jag vill trycka ned en borste och klia. Näsan brinner och allt det där ni vet. Får se om jag går dit imorgon, jag måste egentligen va i skolan nu har flera prov och andra grejen hela tiden. Men skit samma, Kvällen med natta i fredags blev jätte mysig. Och bilder från hela helgen kommer, men nu ska jag duscha - värma halsen med te - checka svensson s.


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: haha ja..

2010-01-26 @ 17:08:52
URL: http://ellenjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0