5 januari 2010

Faaan, jag satte alarm på halv 8, eller två alarm va det. Men jag stängde av dom, så jag vaknade 11 isället. Jag hatar det, det känns som att hela dagen är borta. Jag vaknade av att det borrades och skit där nere, då var det pappa som sätte upp ett nytt badrumsskåp. Skitsnyggt. Så får jag ock erika ett nytt är uppe också, för badrummet här uppe har blivit vårt egna nästan. Vi duschar och sånt där inne istället för där nere.

Aja, igår gjorde jag och mamma rent maggies stjärt, ni som har sätt det fattar. Och det va ett helvete, ieuuu.
Klippte också enlieys klor. skit samma, nu ska jag fixa mina krämer. Har tre lådor fullt, är i den period som jag älskar sånt.


Kommentarer
Postat av: CASSIE

hur orkar du gå upp så tidigt , sj vakna jag typ ?

fyra :)

2010-01-06 @ 00:24:55
URL: http://cassandralindstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0