the best

Lovar du att vara ärlig? Kanske det,
Du heter: Emelie sofia berglund
Smeknamn: för det mesta mitt vanliga, men här hemma och hos familjen wiik är det mimmi
Beroende av: shopping
Vad tror folk om dig: hört två av dom: snäll och pryd, eller kaxig som ...?
Stämmer det: blanda dom, då kommer svaret
Vad får du oftast komplimanger för: söt blir väll för ansiktet? och att mina tänder är så raka och vita, dom flesta tror att jag har haft tandställning
Brukar du skratta för dig själv: haha ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: hon som är lesbisk :o?
Var bor du: västerås
Trivs du där: ah
Äger du några converse: snart så
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: där får man bestämma själv tycker jag
Är du allergisk mot något: jag är felfri mannen
Hur svarar du i mobilen: emelie eller hallå
Brukar du komma i tid: till?
När mår du bra: när jag har mina bästa vänner mikaela och ellen i min närhet
När blev du fotad senast: säkert någon som smygfotar varje dag!!!
Hur känner du dig nu: trött, irriterad, glaaaad
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad saknar du: sommaren 2006
Rakar du benen: ja
Är du blyg: mot vissa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Är du nöjd med ditt liv: självklart
Är du bortskämd: Ja
Vad längtar du till: sommaren
Har du bra vänner: världens bästa
Vilka är din bästa vänner: alla mina vänner är dom bästa, men ellen och micka
Vad använder du för schampo: gliss för det mesta
Hur gammal är du: 14
Tycker du om någon just nu: nej
Gröna eller röda äpplen: gröna
Har du sovit i din egen säng inatt: ah
Är det okej att gråta: ja
När grät du senast: oh gud, kommer inte ihåg.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: SHOPPA
Bär du glasögon eller linser: har gjort
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: men nej
Har du piercing: Öronen, kanske senare naveln
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: fan vad ont, ja
Solar du ofta solarium: nja, försöker låta bli
Är du bra på att laga mat: ohja
Vad dricker du helst när du är törstig: multivitamindryck
Vilken är din favoritglass: gillar inte glass
Vad äter du helst när du ser på film: fruktcoctail
Har du tandläkarskräck: nejnej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: mina vänner vet iaf vilken tid jag sätter alarm på mobilen på morgonen, vad kan det va 7-8 på morgonen?
Vilken ögonfärg har du: blå/grå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja
Biter du på naglarna: önska jag inte gjorde
Röker du: på fester kan väll hända haaaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0