sunday night.

Hemma nu från en sjukt rolig onödig kväll. Satt hos micka med elina och bestämde oss för att dra och äta på spicy. Började gå mot bussen 8, spicy stänger 9. Missade bussen, nästa buss gick 20:35. Men vi skulle fortfarande ha vår spicy. Gick till centrum så länge, väntade ni vet. Sen kom den, bussen var på stan 20:54. Vi runnade till spicy, när jag beställde glömde jag säga utan stark sås. Dom skrattade och sa: du äter på spicy utan spicy. Haha skämmigt men fick ändå min spicy. Gick till mc och köpte cola. Satt där och åt.

Dom skulle till rönnby och jag till skälby. Men dom åkte ändå med mig hem, lär er av dom folket. När jag gick hem tänkte jag ta en genväg över snön. Såg att nån hade gått där tidigare så jag tänkte varför inte det går fortare?. Men det måste ha varit någon lätt jävla människa eller ett djur som gått där för snön kom till min midja. Och det menar jag. Tog 5minuter att gå igenom det, och då snackar vi 7 meter. Grabben som gick bakom mig innan jag gick in i snön tog tunneln vägen och hade kommit lååångt när jag va klar där. Mina vader gjorde så sjukt ont av snön. Jag led verkligen, kröp tillslut. Varsegod för boken, men ibland är det jobbigt att heta emelie. pusshej.


ingen bild från idag. Men föreställ er den där och snö till midjan och en krypande idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0