bitch burn the river.


Tog en liten bloggpaus. Men nu är jag tillbaka, men är riktigt arg och känner att den här helgen kommer gå åt helvete om inte min älskade Natta räddar den (som vanligt). Dom flesta vet nog vad det handlar om men snart..snart så blir det av! Blir säkert en mini variant imorgon men det känns så sjukt taskigt mot alla de andra.

Men inget mer av det nu. Imorgon blir det alltså romme. Det ska väll bli lite kul, grejen är att jag hatar att åka skidor. Blir så höjdrädd när man ska åka ner och nej..ser inte fram emot det så mycket. Men en sak ska bli kul, Natta har aldrig åkt så hon slår väll några vurpor. Säkert jag med. Hoppas att jag inte har brutit något när jag kommer hem för vi har bestämt att vi ska ta av hjälmarna efter ett tag.   


Kommentarer
Postat av: Hanna

snygg bild som stryk :D

2010-02-21 @ 13:49:02
URL: http://explodera.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0