äta..duscha..dö


Har inte mycket att göra just nu. Käken gör ont. Ska ner och äta snart men är inte ett dugg hungrig. Har fått rätt mycket "dampattacker" i skolan igår och idag, jag mena hur arg ska man bli när någon kastar en filt över ens huvud så håret blir statiskt? Jag kan iallafall inte bara säga oj ah det är lugnt. Utan måste slå tillbaka så nästan halva gården stannar upp. Lite kul äre väll. Och jag hade ingen aning om att det är sportlov nästa vecka, kan ni fatta hur skönt det känns för mig. I love it. Vi killar och tjejer vill ta tåget till gustasvik (där jag har växt upp med andra ord). Hoppas det blir av. Nu ska jag äta sen duscha sedan dö, hare trevligt ni andra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varifrån kommer mössan från

2010-02-25 @ 19:25:36
Postat av: Natta;*

vilken dag?;O

och vilka?:d

2010-02-26 @ 08:46:16
URL: http://nathaliemandl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0