When will this tears get tired of to come?


Är det normalt att få huvudvärk när man får tråkigt? Det får jag jämt. Fyfan vilken huvudvärk. Tungt som ett bowlingklot. Och telefonen ringer stup i kvarten, det ringer så mycket hit nuför tiden och nästan aldrig till mig. Så jag har slutat svara.

Har också sagt på min och mickas vänskap att inte äta gois (choklad) tills måndag igen. Och säga på vår vänskap betyder mer än nånsin. Och gissa vem som står och tuggar på en lakrits napp på gympan? Hör micka säga vadfan gör du? Du får inte äta. Jag höll nästan på att gråta där. Glömde totalt bort det. Men det var mest choklad jag syftade på när jag gjorde dealen. Så ja, så är det!

och en sak till..låten. Ja, den gick också åt helvete. Undra vad som kommer näst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0