i forgot to remember to forget.

Kan väll sammanfatta varför jag inte har bloggat.
Igår åt jag ingenting..var inte hungrig heller. Sockerdricka..en timme senare spy upp det. Ändå från kl halv 4 på morgonen till 5 på kvällen. Blev så van tillslut att spy så jag drack..somnade..vaknade..kollade klockan..och vips 20min kvar till att spy. Spydde..gjorde rent hinken själv..drack igen..somnade..vaknade. Ja, en ond cirkel. Har aldrig varit så törstig..och det värsta var att jag fick bara dricka det och inget annat. Men jag krigade bort skiten och den har inte kommit tillbaka. Tacka Proviva Blåbärssoppa gör jag. Och igår det ända jag kunde tänka på var bara tänk att känna friheten att gå in i köket och ta ett glas cola eller multivitaminjucie. Gick ner 3 kilo igår och min mage var så platt att man såg revbenen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0