svaren


Vilka bloggar läser du?
svar: Mina kompisars och Kenzas, Fokis, Gaybloggen, Kissie och ibland dessies.

såg den här frågan på kenzas blogg jag undrar, klädstilen på killar ?
svar: ja då svarar jag som kenza, "Det finns så många killar som inte bryr sig om kläder för att det anses vara gay'it men vad fan, kläder gör så jäkla mycket! Jag kollar alltid in killars klädstilar och en snygg och skön klädstil är ett stort plus!" såg på en blogg där en kille undrade vad tjejer gillar för stilar, och då var det en kille som svarde såhär "Se ut och klä dig  som en kommersiell bög och brudarna kommer flockas runt dig".
Det kanske är sant, men stilen är hela grejen ju?
ja mena, första intrycket?!

Har du gjort din design själv elr har nån annan gjort den?? :D
svar: det är denise som har gjort den, men jag som bestämde hur den skulle se ut ;)

Hur länge har du bloggat?
svar: på den här bloggen, sen i början av november, annars 5 månader ungefär


Har du något syskon?
svar: ja, storasyster 92:a


Ditt största intresse?
svar: självklart att sjunga.


Vilken färg har du på din tandborste? :)
svar: har 5 st, men röd, grön, 2 blåa, lila 

varför är jag (ellen) så bra? och varför är min blogg: ellenjosefina.blogg.se så bäst för :D?
svar: varför, jo därför du startade den nyss och
har inte hunnit förstört den än :D:D

är du kaxig?
svar: haha kaxig? har hört det ofta med njae kan väll hända att jag kan bli :)))

favoritblogg :D?
svar: oj har nog ingen riktig favorit men kissies är väll den första man går in på

Beskriv ditt rum
svar: har designat det efter min älskade kanins  päls färg(grått)



Din idol?
svar: Eva longoria

HELLO MY BITCH;);););))
1.vem är bäst?
2.vem är jag :)?
aja lite seriöst dårå
3.vilken är din favvoblogg :)?
aight bre nu jag ta kebab och ääääta , laater
1.jag
2. CASSIE :D
3. min egna såklart, nerrå jag vet inte Kenzas?

Gillar du nån :d?
svar: vet inte, kanske de kanske

ÄLSKAR DIN STIL du är så söt vad skulle du helst ta på om du fick välja? vad som helst
svar: en superfin klänning med höga klackar

favvomaträtt?
gillar inte mat, men nån soppa :)

Var bor du?
svar: västerås

favoritfilm?
svar: film har jag ingen men favorit serie är Desperate houseviwes

snyggaste skådespelaren?
svar: Chad Michael Murray



Varför började du blogga?
svar: blev inspirerad av ellen och alla mina andra kompisar

har du nångång varit full?
svar: lite privat va?! men nej det har jag inte

läst att du alltid dricker tee, vilket är det du för det mesta dricker ??
svar: alltid olika, men nu har jag börjat dricka
vanliga jordgubb smaken

Har din dag idag varit bra :)?
svar: ja rätt så, har inte hänt så mycket.

vilken affär handlar du mest i ?:)
svar: mest? det brukar oftast bli h&m, bik bok, gina

favoritskådespelaren/skådespelerskan?
svar: som tidigare; eva longoria

favoritbok?
svar: läser inte böcker men Pojken som kallades Det.

din dröm här i livet ;D?
svar: om jag säger det går den inte i uppfyllelse, sorry ;)


tack alla söta som ställde frågor <3


Kommentarer
Postat av: ellen

heheheh tack för länkningen hurru :D

love u :D:D

2009-11-27 @ 23:23:47
URL: http://ellenjosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0