fuck they up side down

ah fyfan, min snygga älskade cykel är borta. Igår efter skolan gick jag & micka till cyklarna.
micka: vart är din cykel?
jag: vart är DIN cykel?
micka: men kolla?
jag kollar och ser den inte. Börjar leta & jag vet nt vad. Aja den är snodd iaf. JÄVLA ******* vad jag hatar dom. (dom som känner mig fattar). Så nu skjutsar jag och micka varandra, och när jag kom hem hittade vi inte kvittot. hurfan ska man kunna bevisa att den är snodd utan kvitto? Men pappa drog dit idag med min cykelnyckel. Och dom hittade försäkringen på datorn. 5 års garanti. Så vem får en ny cykel nudå :D?

Men ändå är jag så sjukt arg, för jag tror jag vet vilka det va. och det som stör mig är att jag betalde 7000-8000kr för den dära cykeln sen kommer en jävla ****** och tar den, helt GRATIS!
eeeeeuuuuuw vad jag hatar dom. Tänk att man inte får ha nått ifred här.
Aja sånt är livet


snyggare korg finns inte att tillverka?


Kommentarer
Postat av: sandra

den är skit snygg verkligen :D

2009-11-04 @ 18:07:54
Postat av: emelie

.

2009-11-04 @ 18:13:41
Postat av: emelie

svar: oj, haha blev fel. men tack :)

2009-11-04 @ 18:14:03
Postat av: ellen

*******=b**t*

haha jag dör emelie, din älskling som är bäst :| (K)

2009-11-05 @ 08:48:05
URL: http://elleennorden.blogspot.com
Postat av: emelie

hahhahahhahhaah ja, b*t!

tänk nu sitter det nån b*t på den stackarn ist :|<3

2009-11-05 @ 16:26:58
URL: http://emelieberglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0