e is the best fuck the rest

har inget vettigt att skriva så ni kan få se bilder på mig hur jag har förändrats med tiden huh:)?


så tänkte jag skriva först och lägga in men det tog ju mer tid än jag trodde så det får bli en annan gång, för det va väll inte bara jag som stod ute på baksidan och posade framför kameran för att få fina sommarbilder :)?

nej men i min förra blogg va det nån som sa att jag ändrade frisyrer hela tiden och hur många jag har haft egentligen? så om du fortfarande läser min blogg, vilket du säkert gör så kan jag lägga upp bilder på alla mina "frisyer"


permenentat lockigt

kort

         brunt i lugg,                            brunt i kort         
 
brunt utan lugg (svartvita kort, men ni fattar, brunt), och nej jag ska aldrig färga brunt igen

ett tag lockade jag alltid det

det jag har nu
´
nu fick ni ändå se hur jag förändrats på ung. 2 år =)


Kommentarer
Postat av: TWINS

fina bilder =)

2009-11-12 @ 20:42:50
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj mengud va fin du är

2009-11-12 @ 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0